2012. január 26., csütörtök

Fantasztikus női ruhacsomag akár 1 forintért!!!!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft +

Eladó egy fantasztikus női ruhacsomag. Van benne csinosabb vagányabb és sportos darab is. 5 nadrág és hat felső található a csomagban. Mindegyik jól kombinálható darab. Bolyhosodás és halvány folt előfordulhat, de pl a halásznadrág egy vadi új darab. A "nike" nadrág nem eredeti! De bélelt és nagyon kényelmes darab.
A cicás rövidujjú fölső alján vannak halvány foltok, de én is így hordtam és egyáltalán nem látszik fölvéve. A méretek l-es körül vannak, de, ha valakit komolyan érdekel leméregetem őlet. Én 173 cm és kb62-64 kg vagyok, ha ez segít.
Licitálj bátran, nem bánod meg!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-31 11:31
. Fantasztikus női ruhacsomag akár 1 forintért!!!!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos